snö igen

PUBLICERAT DEN: 2008-12-03 KLOCKAN: 11:21:47
Hej på er!
Har inte skrivit på ett tag, har inte haft så mycket att skriva ändå känns det som xD !
Tilda o jag har precis sökt efter godis, men hon fuskar hon letar med ögonen i stället för nosen haha.
Igår börja jag baka bullar..ska ju stå i cafeterian på lördag..bra med lägert på det med ..härligt! :P Körde även till träning första gången utan mamms igår..mörkt,regnigt o massa lastbilar!! isch.
I måndags tog vi julfoto som vi ska ha på julkort..första året vi gör det haha. Blev inte så bra foto men tanken som räknas eller hur?

Nu sitter jag o lyssnar på Abba låtar , :D
Måste fortsätta baka o sen köura till ica o handla mat...o gå ut med tilda i snön. Just de ja, de har snöat igen, tyvärr mest slask denna gången:(



well well, puss


Kommentarer
Kommentaren skickades av: natalie

nä guuud så söta ni är på fotot!! åhhh <333

2008-12-05 @ 19:28:21
Kommentaren skickades av: mie

tack :)

2008-12-10 @ 13:37:23
URL: http://memie.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

Jag önskar dig en god fortsättning!

2009-01-02 @ 19:37:25
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0