Första advent

PUBLICERAT DEN: 2008-11-30 KLOCKAN: 19:57:06
Hej allihop! Då va helgen slut igen. Vi ska snart ner o kolla wallander, tända adventljus o dricka glögg, mysigt:)

I fredags åkte jag som sagt till Jocke, vi kolla lite idol (YES johan åkte ut, inget mot johan men ja xD ) VI skulle även kolla kungfu panda men vi somna som vanligt .
Fick göra det på lördag morgonen efter frukost i stället.
Vi bestämde oss för att köra o handla bullar. Jag va sjukt nervös för att köra hans föräldrars bil, hade ju inte varit så bra om jag gjort nått fel med den:P Men vi överlevde.
Stannade där hela lördagen med. Vi skulle göra choklad mousse men jag fick för mig att vi hade läst fel på recpetet så jag öste på med dubbelt så mycket socker :$ :(
Mysig helg med älskling iaf:)

Idag åkte jag direkt till Malmö för o gå på julmarknad med mamma o morfar, rätt fint. Hittade en fin tomte med ljus:)
Sen skulle jag köra till träningen själv för första gången....o ja JAG KÖRDE FEL...suck!:P
Körde yttre ringvägen för jag lämna av mamma först, o jag visste inte att man skulle köra av mot limnham (visst låter de fel när man ska till jägersro!) Så jag kom till värnhem, o då tänkte jag men jag kör mot videdal där hittar jag ifrån..efter ett tag så såg jag att de började en motorväg igen så jag körde ut på den..Det var såklart motorvägen HEM till åkarp haha. Kan man annat än skratta åt sig själv? Så jag fick svänga upp vid bultofta o tillslut hitta jag rätt motorväg B-)
Träningen med barnen gick iaf bra, dom fick va i galopp på Jacques, det uppskattades!

Nu sitter jag o lyssnar på julsånger:D

Har varit dålig med kameran i helgen så det blir inga bilder tyvärr.
Ha en mysig första advent allihop:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0