sorry

PUBLICERAT DEN: 2008-11-28 KLOCKAN: 12:27:41
Dålig uppdatering i know, förlåt!:D

Vet ni vad? Jag har tagit körkort:D:D Så jäkla nice! Men uppkörningen va allt annat än nice. Gjorde massa små missar hela tiden o jag va säker på att jag inte hade klarat det när vi stannade o va klara. Så när han sa att jag klara det så fatta jag inte det, jag bara reagera inte för en stund senare när jag gått därifrån. Han måste trott att jag inte blev glad:P 

Haha direkt när mini kom hem igår så ville jag ut o köra med henne så vi körde till BC o när vi kom dit vi bara jaha vad ska vi göra här? Jag menar vi brukar kunna gå där i flera timmar o roa oss, men igår va de ju mest spännande att köra själv:P
Följde med till träningen igår oxå, så mysigt att träffa laget :)

I onsdags gjorde jag inte så mkt, plugga mest(A) De va min o nattis tur att åka till hästarna så de fick vi göra. Men det gick rätt fort:) Haha hennes farmor o farfar körde oss hem. När vi lämnat av nattis så börja dom prata med mig. Dom bara fråga saker som "Går de bra i skolan Erica" , "Trivs du i åkarp Erica" o så haha dom trodde jag va mini (syster) . O jag sa ingenting om attt jag inte va mini jag bara svara på frågorna o försökte hålla mig för skratt. När jag gick av sen sa dom: Hälsa din syster haha :D Vi körde fel typ4 ggr på väg hem till mig:D Så otroligt söta :D

En annan knäpp sak, mamma hör inte skillnad på mig o mini. Som ex när hon hade vatt ute o kom in (morgonen) så sa hon: Är Helena uppe? Neeej sa jag då för o skojja. Så säger hon: Men kan du gå upp o väcka henne? Haha:D
O när vi åt middag, så titta hon på mini o sa du börjar se gammal ut, så stod jag en bit ifrån o sa : Jag?? O mamma tittar fortfarande på mini o säger jaa!! haha ofta man inte märker att de inte är mini som pratar när dom sitter bredvid varandra:P jaja nog om det:D

Tilda o jag har precis varit på Spillepengen o gått. Hon älskar verkligen det stället.! Fick nästan dra henne till bilen när vi skulle hem igen.:P

Nu ska jag städa lite sen ikväll ska jag hem till jocke :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
Puss!


Nattis när vi var färdiga :P


Mini i bilen, vår första tur tillsammans;)


Laget leker krabbpjet B-) ( Hur stavas egentligen pjet? piet ,pet?!)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: natalie

hihi, farmor och farfar är söta... :)

2008-11-28 @ 13:54:02
Kommentaren skickades av: Billi

Visst va de härligt att få köra själv :D

Och grattis igen :P (saknar dej :$<3)

2008-11-28 @ 14:29:06
URL: http://matiildo.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Carro

Grattis!!!!!!!!!!! <3

2008-11-29 @ 00:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0