Torsdag

PUBLICERAT DEN: 2009-02-26 KLOCKAN: 10:04:25
Godmorgon allihop:)

Det blev en runda på burlöv till igår när mini kommit hem.
Vi köpte blommor som lag 4 ska ha i håret på nästa tävling, hoppas dom blir glada:).
Letade fresten inspringningsmusik till dom igår med..lyssnade på 100 låtar , men det vara bara tre som jag möjligtvis kunde tänka mig 8).
Jag måste säga att jag var väldigt hjälpsam igår, laga mat, hjälpte mini med läxan o färga/slinga mammas hår (a).

Morfar kom precis o hämta Tilda så nu ska jag hoppa in i duschen sen iväg till Arlöv..
Ska visa er ett foto sen innan jag går, om jag får rätt på kameran..eller de är nog datorn jag måste få rätt på eftersom den inte känner av kameran :P

ha de bra sålänge:) Puss

Vågar man fresten tro på att våren är på väg? Snön har iaf smält o solen lyser, härligt:)
Här är fresten en bild från Kungsbacken för en del år sen!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Mini

Hur kan man vilja se ut som jag på den där bilden x) ! hihihii, trevliga dag :) <3

2009-02-26 @ 17:21:23
URL: http://ericaasvensson.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Martina

hahaha nejmen som vi ser ut!! :O

2009-02-26 @ 18:16:04
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0