Twilight; breaking dawn:)!

PUBLICERAT DEN: 2009-02-28 KLOCKAN: 08:02:35
Godmorgon, yes jag är redan vaken 8-). Allt bra med er? Dålig av mig att inte uppdatera igår. Min fredag började med att jag vinkade av jocke på tåget som skulle åka till österrike:(. Men han kommer ju hem imorgon igen hihi. Sen åkte jag till gymmet o efter det var det dags för möte på jobb. Det gick bra, haha min chef är härlig, hon tycker jag är jättehärlig o duktig:p . Men sen plötsligt fråga hon är du gift? Haha:D. På kvällen åkte jag med mamma o mini till malmö o käka vars en väldigt god spagetti på casa mia:). Jag kunde fresten inte hålla mig..nu är fjärde twilight engelska boken min. Den underhåller mig nu på morgonkvisten;). Vad ska ni hitta på idag? Vi hörs senare, puss

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Billiboy

nörd :P <3

2009-02-28 @ 11:52:08
URL: http://matiildo.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Malin { f r i t z a a }

snygg blogg :D

allt bra?

2009-05-05 @ 10:47:39
URL: http://fritzaa.blogg.se/
Kommentaren skickades av: Äpple

Allt nra här!!

2010-08-12 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0