Ticktack

PUBLICERAT DEN: 2009-02-25 KLOCKAN: 14:56:35
Hej mina vänner!
NU är datan formaterad o funkar och internet är tillbaka!! Yesyesyes:D
Det är helt sjukt vad isolerad man känner sig utan internet,
kan inte betala räkningar, kolla tåg/bussar, kolla tvtablån (visst de finns texttv men ändå:P) o ja det är bara allmänt jobbigt haha.

Men nu är jag som sagt tillbaka:)
Imorse sprang jag en runda med Tilda på Spillepengen, det gick förvånandsvärt bra faktiskt..(att ha tilda med alltså:P)
Sen har jag vatt på banken en sväng o på vägen hem handla vi mat på ica. Vi är lite som en kärnfamilj Tilda o jag;)

Har varit på Burlövcenter nu o köpt present till mamma och dopkort till Leo, hans present har vi redan köpt.:)

Jag vet att jag är ganska sen med detta, o jag vet att jag är lååång ifrån den ändå..MEN shit vad kär jag har blivit i Twilight -serien, helt galet!
Såg den på bio med matti sen en vecka efter köpte jag första boken..igår läste jag ut den tredje.
Nu är det bara att vänta på att den fjärde ska komma ut på svenska;)
Sen va jocke jäättesnäll o såg den på bio med mig så jag fick se den igen (a).
Sen blir det ju inte sämre av att Edward Cullen ser hm..ganska bra ut? ;)
Jaja, här får ni lite bilder från Twilight...eftersom det är dom ända bilderna jag har på datorn...jaa , jag ska lägga över dom andra...snart...:P

Puss:)


Edward


Bella o Edward :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0