O så levde som lyckliga i alla sina dagar..8-):P

PUBLICERAT DEN: 2009-01-22 KLOCKAN: 12:08:30
Hej igen, har fortfarande inget internet, ..hate it! O blir jobbigt att blogga med mobilen, men det kanske dimper ner ett inlägg då o då ändå=)
Händer ändå inte så mkt juste nu, jobb mest:)
Nu ska jag åka o handla mat..skoj skoj;D
Hittade ett lite gulligt test som jag bara va tvungen att göra haha..puss :)




PAR TESTET!

Vad heter ni? - Helena o Joakim ;D
Hur träffades ni? - Genom Sara
Hur länge har ni varit tillsammans? - lite mer än 15 månader:)
Är ni förlovade? - nix
Bor ni ihop? - nope:P
Har ni barn? - Nä:P
Har båda körkort? -Jag har, han tar till sommaren:)
Isåfall, vem kör bäst? - jag såklart;) 8-)
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja de är väl klart:D
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Han tror jag
Vem är äldst? - jag (H)
Vilka stjärntecken är ni? - ojoj..jag är vädur..o han är...vetinte:$ skytt?:P
Vem fyller först på året? - Jag
Vem är längst? - haha han
Vem sjunger bäst? - han :P
Håller ni i handen på stan? - jodå
Var nån av er oskuld när ni träffades? - nope
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Mja
Vad har ni gemensamt? - Haha jadu...egentligen inget utmärkande :D
Blev du kär i första ögonkastet? - Nja, kär o kär. Men pirr i magen va de allt;)
Har ni någon speciell låt? Ja ;)
Har ni några "fri kort"? - whot?
Har ni stora framtidsplaner? - Jadå
Har ni gråtit i varandras armar? - Jo:(
Har ni varit utomlands tillammans? - Snart;)
Vilket är ert bästa minne? - ojoj, vet inte finns många:) Senaste är väl ronneby i julas.
Vem lagar bäst mat? - Jocke:(
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - prisonbreak+vindruvor+tacochips!:P
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - ja :P
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - Malmö - Höör? ehja:P
Blir du lätt svartsjuk? -  beror på vad:P
Brukar ni bråka? - Vi kan väl tjafsta rätt mkt haha, fråga mini:P
Ringer eller SMS:ar ni mest? 50/50? mest sms kanske
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Mage o ögon:D
Vad använder ni för preventivmedel? p-piller?:P
Pratar någon av er  i sömne?...jag sägs de:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0