Guess who´s back

PUBLICERAT DEN: 2009-01-13 KLOCKAN: 20:42:38

Jag vet jag vet jag veeet, jag är dålig:P

But here I am..back on track..o antagligen för att stanna (a)

Var ju som sagt ett tag sen jag skrev här, så ska sammanfatta med lite bilder o text så ni hänger med;)


Voltige: Haft avslutning både med mitt lag och med barnen. Med barnen hade vi ett läger med träning, tacos, film , lekar o massa bus. Alltid lika mysigt fast man är helt slut efteråt ;)
Med mitt lag va vi hemma hos Lina o käka tacos. Alltid tacos:P
Som ni nog vet så har jag fått sluta på voltige, både pga. att ryggen inte orkar och en del annat. Får väl se hur det går med det. Har ju mina barn kvar iaf:)


Soffan fyllde år o hade 25 års-fest.


Det var kul, fick träffa gamla voltigörer med :)


Billi har fyllt 19!Grattis!!


Samma dag fyllde älskling år, släktmiddag och några dagar senare hängde martina med upp till höör för hans 18-års fest. Hon fick äntligen åka mjölkbil o va ute på landet, men en fest med bara massa killar så tror jag inte att hon klagade;)


Julafton firades hemma med famijen och var jättemysig.
Julmiddagar och rea hann jag oxå med i mellandagarna, hittade faktiskt endel !
Några dagar senare tog jag och jocke bilen för att åka till Ronneby som han fick i 18-årspresent av mig.
Här är en del av "spa-avdelningen"

 
Innan vi skulle äta middag :)


Mys mys :)


Men ute tunnorna var ändå var favorit ;)

Det är nog det jag har fått med på foto iaf:P
Har ju även hunnit träffa Matti äntligen, vi köpte present till Carro hihi :)

Spa kväll med martina, måste säga att vi var mycket snygga i våra ansiktsmaskar;D
Det blev även tacos+ bio= toppen kväll!
Vi har äntligen hunnit byta julklappar med, haha!

Och till nuet, sitter o kollar topmodel i bakrunden. Har precis skrivit klart försäkringspapperna som jag ska skicka in om ryggen, skoj va;D

Nä nu ska jag gå o titta på tv. Vi hörs i morgon, jag lovar;)

Puss!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Hihi, duktig sötnos <3

2009-01-13 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0