Yes, dator!

PUBLICERAT DEN: 2009-01-20 KLOCKAN: 16:09:34
Sitter äntligen vid en riktigt dator, är hemma hos morfar och har skrivit ut lite papper:)
Hinner tyvärr inte skriva ett långt inlägg ändå, ska till bussen om tio min!
Idag har jag bara jobbat, de va väl lika skoj som vanligt;)
Måste säga att det var sjukt jobbigt att kliva upp ur sängen i morse, ville bara ligga kvar o mysa med jocke:)
Vet ni, det varju prison break igår kl 22. vi somna typ halv tio o sen prick 22  vakna jag haha, snakca om timing!
Vad har ni för er idag?

Nu är det bara en vecka kvar tills jag o billi börjar dansa, det ser jag framemot!!:D

Vi hörs senare mina vänner :) Puss

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Billi

iih de ska bli skoj ! :D

2009-01-20 @ 17:29:14
URL: http://matiildo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0