Back on track

PUBLICERAT DEN: 2009-07-08 KLOCKAN: 00:47:11
Hejsan, blivit tvingad av mini att blogga idag;D

De två senaste dagarna har jag befunnit mig i Kristianstad med min bk :) Åkte ifrån jocke i söndags morse efter en jättemysig lördag med bla. bad och grillning:
Väl i K-stad mötte vi upp Martinas släkting och åkte därefter hem till henne för att käka lunch.  
Sedan var det dags för DIGGILOO!

I byn/stan vad man nu ska kalla de, mötte Göran upp oss för att sedan köra oss till Oveholmsslott!
Vi möttes av en megalång kö och ösregn!!
Snabbt köpte vi oss vars en poncho, vilket blev vår räddning.
Efter några timmars väntande i regnet var det dags.
Det var sjukt bra med en massa skratt, Thomas Pettersson är grym! Snälla snälla haha
Han, ola, brolle o mojje var mina favoriter för kvällen:)

Efter signeringen åkte vi till Gunsan o en väldigt efterlängtad säng!

Igår var det då dags för rix, o ja självklart skulle vi ju vara där sjukt tidigt o köa, så är det alltid om man följer med Martina;)
Sammanlagt 9 timmar köa vi;D
I stekande sol och i ösregn, snacka om att vädergudarna har beslutsångest...
Men när de väl börja så var det en riktigt härlig stämmning:D
Ja, de är väl had to be there moment :)

Sen bar det av hem till lilla åkarp igen:) Där möttes man av en söt Tilda och en ännu sötare Jocke:) 


Bjuder på lite bilder, klicka på dom för att se i större format:)






Imorse var jag hos min sjukgymnast klockan 9;) Blev ett jäkla träningspass och jag gissar på träningsvärk i morgon:)
Stack in om banken idag oxå, de slutade ju lägligt nog att funka i kristianstad 8-)
Hem o träffa jocke en stund innan han åkte hem:)

Nu ikväll satt jag vid datorn o vi hade på Michael Jacksons minnescermoni i bakrunden. 
Måste säga att den var väldig rörande imellanåt, än om jag inte har varit ett jättestort fan av MJ men han har gjort en hel del bra låtar. I slutet var hans dotter Paris uppe o skulle hålla ett lite tal, då brast de fan för mig..usch :(

Så tänkte avsluta med två av hans låtar:) Natti på er, o vem vet vi hörs kanske snart igen;D






Kommentarer
Kommentaren skickades av: Erica

<3

2009-07-08 @ 00:54:35
URL: http://ericaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0